Проект в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 “Розвиток підприємництва шляхом покращення доступу до інвестиційних ділянок у місті Любачів та ґміні Любачів, а також відновлення деградованих земель Яворівського району та м.Новий Розділ”
ОСНОВНА МЕТА ПРОЕКТУ: Створення належних умов для розвитку підприємництва в прикордонних районах Польщі та України
Партнери проекту:
Головний партнер: Міська ґміна Любачів Партнер 1: Ґміна Любачів Партнер 2: Яворівська районна рада Партнер 3: Новороздільська міська рада Партнер 4: Інститут Регіонального Розвитку
Конкретні цілі проекту:
Конкретна ціль 1: Надання привабливості та доступності інвестиційних ділянок міста та ґміни Любачів шляхом створення і модернізації технічної та комунікаційної інфраструктури.
Конкретна ціль 2: Надання доступності інвестиційних ділянок Яворівського району та міста Новий Розділ шляхом рекультивації постіндустріальних (сірчаних) ділянок.
Конкретна ціль 3: Стимулювання розвитку підприємств в прикордонних районах, впроваджуючи політику розвитку підприємств та інших відповідних документів, створюючи та нарощуючи потенціал інститутів розвитку підприємств.
Для досягнення Конкретної цілі 1 "Створення привабливості та доступності інвестиційних ділянок міста та ґміни Любачів шляхом створення і модернізації технічної та комунікаційної інфраструктури", передбачено наступні заходи:
1. Розвиток інфраструктури інвестиційної території міста Любачів (підзона Любачова) - будівництво міської дороги км 0 + 000 - км 0 + 800 м - дорожня інфраструктура та прокладання мереж водопостачання і каналізації в районах, розташованих по вулиці Технічна в Любачові. 2. Відновлення економічної активності в пост-сірчаних областях в Башні (Ґміна Любачів) - відновлення 2 сегментів дорожньої інфраструктури: а) Відновлення дороги ґміни - Башня Долна - вулиця Колейова км 0 + 000 - км 0 + 890 м б) Відновлення дороги ґміни - Башня Гурна - Гута Криштальова км 0 + 000 - км 4 + 490 м 3. Інвестиційний нагляд за інвестиційними завданнями Муніципалітету Любачів 4. Інвестиційний нагляд за інвестиційними завданнями Ґміни Любачів
Для досягнення Конкретної цілі 2 “Створення доступності інвестиційних ділянок Яворівського району та міста Новий Розділ шляхом рекультивації постіндустріальних (сірчаних) ділянок”, передбачено наступні заходи:
1. Рекультивація площ в Яворові (40 га): а) Процедура прийняття рішення про укладення договорів, що стосуються здійснення цієї діяльності б) Проведення рекультиваційних робіт площею 40 га в) Технічний нагляд за роботами г) Топографо-геодезичні роботи (кадастрове обстеження) д) Публічна презентація та обговорення з місцевою громадою 2. Рекультивація / очищення деградованих територій у місті Новий Розділ (46,4 га) . а) Процедура прийняття рішення про укладення договорів, що стосуються здійснення цієї діяльності б) Проведення рекультиваційних робіт площею 46,4 га в) Технічний нагляд за роботами г) Топографо-геодезичні роботи (кадастрове обстеження) д) Публічна презентація та обговорення з місцевою громадою
Для досягнення Конкретної цілі 3 “Стимулювання розвитку підприємств в прикордонних районах, впроваджуючи політику розвитку підприємств та інших відповідних документів, створюючи та нарощуючи потенціал інститутів розвитку підприємств”, передбачено наступні заходи:
1. Підготовка документації по плануванню та стратегії для інвестиційних ділянок 1.1.Дослідження очікувань зовнішніх інвесторів і потенціалу територій Муніципалітету і Ґміни Любачова 1.2. Стратегічний аналіз рекультивованих територій та розробка концепцій для індустріальних парків в Яворівському районі та місті Новий Розділ 1.3. Вивчення впливу запланованих промислових парків на регіональну та промислову політику та доступність прилеглих районів 1.4. Вивчення сценаріїв і шляхів вирішення проблеми відвалів попелу у Львівській та Івано-Франківській областях з акцентом на можливості розвитку підприємства в запланованих промислових парках 1.5. Розробка бізнес-планів індустріальних парків в Яворові і Новому Роздолі 1.6. Підготовка документації просторового планування промислових парків в Новому Роздолі і Яворові, вкл. документацію зонування 1.7. Підготовка проекту та кошторисної документації для будівництва ділянки дороги до запланованого індустріального парку в Новому Роздолі 1.8. Вивчення оптимальних моделей публічно-приватного партнерства для розвитку інфраструктури індустріальних парків (Яворів та Новий Розділ).
2. Створення місцевих інститутів розвитку 2.1. Обговорення пов'язані з встановленням публічно-приватного партнерства (Яворів та Новий Розділ). 2.2. Створення Агентства Місцевого Розвитку - спільна діяльність муніципалітету Любачова та Ґміни Любачова 2.3. Створення агенцій місцевого економічного розвитку в Новому Роздолі і Яворові 2.4. Навчальні семінари для співробітників місцевих органів влади та представників місцевих ГО 2.5. Спеціалізовані навчальні бізнес-семінари по економічним зонам, відносинам з інвесторами, публічно-приватному партнерству для органів місцевого самоврядування, ГО та організацій з підтримки бізнесу. Модуль I. Відносини з інвестором 2.6. Спеціалізовані навчальні бізнес-семінари по економічним зонам, відносинам з інвесторами, публічно-приватному партнерству для органів місцевого самоврядування, ГО та організацій з підтримки бізнесу. Модуль IІ. Розвиток навичок 2.7. Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами
З метою забезпечення ефективної реалізації проекту, проектом управлятимуть досвідчені керівники проектів, експерт з правових питань та аудитори надаватимуть допомогу і контролюватимуть їх.
Діяльність та результати в рамках проекту:
1. Розвиток інфраструктури на інвестиційній території міста Любачів - підзона Любачова. а) Будівництво міської дороги км 0 + 000 - км 0 + 800 м - дорожня інфраструктура та прокладання мереж водопостачання і каналізації в районах, розташованих по вулиці Технічна в Любачові б) Інвестиційний нагляд за будівельними роботами Результат: будівництво дороги і дорожньої інфраструктури довжиною 800 м, комунальних споруд, електричної мережі і дренажу зливних вод. В рамках запланованих робіт, передбачається прокладення дороги, щебеневе покриття з дренажним шаром і зміцненням ґрунту 68 см
2. Відновлення економічної активності в пост-сірчаних областях в Башні (Ґміна Любачів) - відновлення 2 сегментів дорожньої інфраструктури. а) Відновлення дороги ґміни - Башня Долна - вулиця Колейова км 0 + 000 - км 0 + 890 м б) Відновлення дороги ґміни - Башня Гурна - Гута Криштальова км 0 + 000 - км 4 + 490 м в) Інвестиційний нагляд за роботами Ґміни Любачів Результат: відновлення дороги (верхній шар 442 м, 4 cм бетону з щебеневим покриттям для KR1 – 2,5 cм обов'язкового щебеневого покриття для KR 1- 2,5 cм невідсортованого з'єднувального шару 0/31.50), відновлення дороги (верхній шар 4 км 490, 4 cм бетону з щебеневим покриттям для KR1 – 2,5 см обов'язкового щебеневого покриття для KR 1 - 2,15 см щебеневого покриття 20/63; профілювання існуючої поверхні для створених схилів – усунення засмічень та розчищення схилів з обох сторін; заміна таблиць, знаків і стовпців).
3. Рекультивація площ в Яворові. а) Процедура прийняття рішення про укладення договорів, що стосуються здійснення цієї діяльності б) Проведення рекультиваційних робіт площею 40 га в) Технічний нагляд за роботами г) Топографо-геодезичні роботи (кадастрове обстеження) д) Публічна презентація та обговорення з місцевою громадою Результат: 40 га буде рекультивовано, проведена 1 соціальна консультація.
4. Рекультивація / очищення деградованих територій у місті Новий Розділ (46,4 га). а) Процедура прийняття рішення про укладення договорів, що стосуються здійснення цієї діяльності б) Проведення рекультиваційних робіт площею 46,4 га в) Технічний нагляд за роботами г) Топографо-геодезичні роботи (кадастрове обстеження) д) Публічна презентація та обговорення з місцевою громадою Результат: 46,4 га буде рекультивовано, проведена 1 соціальна консультація.
5. Дослідження очікувань зовнішніх інвесторів і потенціалу територій Муніципалітету і Ґміни Любачів. Дослідження буде діагностичним аналізом інвестиційного потенціалу в Муніципалітеті і Ґміні Любачів на основі інвестиційних тенденцій, домінуючих в польській економіці в даний час. Дослідження має включати: а) аналіз стану інвестицій в Польщі (зовнішніх і внутрішніх), із зазначенням домінуючих тенденцій і опису тенденцій, що відбуваються в економіці; б) із зазначенням і описом інвестиційної вартості Муніципалітету і Ґміни Любачів (структурні, соціальні та ін.); в) із зазначенням і описом структурних, соціальних та інших обмежень і виявлення можливих шляхів їх подолання; г) із зазначенням і описом принаймні трьох "найкращих практик" в просуванні інвестицій в різних місцях подібної соціально-економічної структури Муніципалітету і Ґміни Любачів, в тому числі один приклад з іншої європейської країни. Результат: Дослідження очікувань інвесторів (1 звіт)
6. Стратегічний аналіз рекультивованих територій та розробка концепцій для індустріальних парків в Яворівському районі та місті Новий Розділ. Концепції є обов'язковими для створення та реєстрації індустріальних парків відповідно до законодавства України і повинні надати інформацію щодо правових рамок для створення індустріального парку та перспектив його розвитку. Дослідження буде складатися з 3-х частин. Частина 1 (загальна частина для Нового Роздолу і Яворова) буде містити загальний огляд та аналіз поточного стану індустріальних парків в Україні. Дана частина також спрогнозує найбільш ймовірні сценарії розвитку індустріальних парків в Львівській області, ризики щодо розвитку індустріальних парків (політичні, економічні, правові і т.д.). Частина 2. Перспективи розвитку промислового парку в Яворові на період 10 років. Частина повинна включати опис та аналіз інфраструктури (газ, електрика, дороги, каналізація, водопостачання та відходи), інвестиційного процесу та інститутів інвестиційної підтримки в Яворівському районі, пріоритети промислової політики області, аналіз існуючих підприємств і рівень розвитку бізнесу на даній території. Частина 3 розкриє перспективи розвитку індустріального парку в Новому Роздолі у форматі, аналогічному формату Яворова (частина 2). Розробка концепцій включатиме одну групу зацікавлених сторін з відповідними установами економічного розвитку, органами влади та іншими зацікавленими сторонами, де попередні концепції мають бути обговорені. Результат: Стратегічний аналіз (1 звіт) і 2 Концепції індустріальних парків в Яворівському районі та м. Новий Розділ, 1 соціальна консультація.
7. Дослідження впливу запланованих індустріальних парків на регіональну та промислову політику та доступність прилеглих районів. Дослідження надасть аналіз впливу запланованих індустріальних парків на існуючий і запланований регіональний розвиток, екологічні та промислові стратегії на місцевому, районному та обласному рівнях. Дослідження оцінюватиме вплив промислових парків, їхню актуальність (для) та зв'язки з регіональною та національної промисловими політиками. Дослідження проаналізує, як індустріальні парки можуть вплинути на існуючі і заплановані екологічні стратегії та програми у Львівській області. Воно має окреслити можливі сценарії і дорожню карту для безпечної утилізації хімічних залишків (гудронів), розташованих в безпосередній близькості від запланованих промислових парків. Буде вивчений можливий множинний вплив на сусідні постіндустріальні райони (доступність, перспективи розвитку підприємств, розширення промислових парків). Дослідження створить директивні рекомендації, які обговорюватимуться з відповідними зацікавленими сторонами за участю зацікавлених сторін та місцевого співтовариства Нового Роздолу під час громадських слухань. Підсумки обговорень повинні бути включені в звіті дослідження. Дослідження буде використовуватися для забезпечення стабільності індустріального парку через можливі директивні заходи, вкл. розширення індустріальних парків в прилеглих районах, і зведення до мінімуму екологічних ризиків для індустріальних парків. Результати: 1 звіт про вплив запланованих індустріальних парків на регіональну та промислову політики, 1 дорожня карта для безпечної утилізації хімічних залишків, розташованих у безпосередній близькості від площі індустріального парку в Новому Роздолі, 2 соціальні консультації.
8. Вивчення сценаріїв і шляхів вирішення проблеми відвалів попелу (золи) у Львівській та Івано-Франківській областях з акцентом на можливості розвитку підприємства в запланованих промислових парках. Дослідження аналізуватиме один з варіантів розміщення можливих ключових галузей в індустріальних парках, визначених партнерами по проекту. Можливі ключові підприємства повинні забезпечити взаємодію з існуючою промисловою діяльністю в регіоні і, в ідеалі, використовувати відходи від промислових процесів, сприяючи тим самим сталому розвитку транскордонної території. Зола-винесення електростанцій в Добротворі (Львівська область) і Бурштині (Івано-Франківська область) була визначена як можливий варіант для процесу переробки в промислових парках в Новому Роздолі та Яворові. Відходи в Україні, зберігаються на відкритій території в конусоподібних купах, зола активно використовується для промислової переробки в Польщі. Дослідження визначить економічний потенціал використання куп золи підприємствами в індустріальних парках в Новому Роздолі та Яворові. Повинен бути організований круглий стіл з відповідними зацікавленими сторонами, результати обговорення - включені у звіті про дослідження. Це дослідження повинне визначити можливі ключові галузі пов'язані з використанням золи. Дослідження буде некомерційним і використовуватиметься при розробці бізнес-плану для індустріальних парків. Результат: 1 звіт, 1 соціальна консультація.
9. Розробка бізнес-планів індустріальних парків в Яворові і Новому Роздолі. Розробка бізнес-планів сприятиме правильному вибору Керуючих організацій запланованих індустріальних парків відповідно до законодавства України. Бізнес-плани створять модель експлуатації парку, врівноваження довгострокових інтересів зацікавлених сторін і забезпечення максимального позитивного впливу на регіональний економічний розвиток. Бізнес-плани будуть розроблені відповідно до рекомендацій UNIDO щодо змісту бізнес-планів і повинні забезпечувати цілісну картину запланованих індустріальних парків, тобто вимоги до інженерних комунікацій, доріг та іншої логістичної інфраструктури, аналіз правової основи для залучення інвесторів і для розміщення промислових підприємств в парках, розрахунки необхідних подальших капіталовкладень в парки. Бізнес-плани створюватимуться відповідно до інтересів місцевих громад. Плани не являтимуть собою бізнес-плани для комерційних організацій. Бізнес-плани будуть підлягати погодженню з місцевими громадами (громадські слухання у Новому Роздолі та Яворові) та затверджуватимуться місцевими органами влади. Результат: 2 бізнес-плани, які містять вимоги щодо інженерних комунікацій, доріг та іншого матеріально-технічного забезпечення ділянок; Бізнес-плани, затверджені місцевими органами влади; 2 соціальні консультації.
10. Підготовка документації просторового планування промислових парків в Новому Роздолі і Яворові, вкл. документацію зонування. Документація повинна містити опис план-схеми території і конкретних особливостей окремих земельних ділянок в парках і точними особливостями інфраструктури на території ділянок і в парку в цілому. План також вказуватиме і намічатиме технічні характеристики передбаченої законом транспортної та соціальної інфраструктури, вкл. транспортні навантаження на дороги, під'їзні шляхи аварійних служб, об'єктів соціальної сфери і т.д. Результат: 2 плани
11. Підготовка проекту та кошторисної документації для будівництва ділянки дороги до запланованого індустріального парку в Новому Роздолі. Ця дорога забезпечить доступ до території промислового парку і з'єднає її з існуючою мережею доріг в регіоні. Проект і кошторисна документація буде розроблена на підставі ліцензії української компанії і братиме до уваги відповідні вимоги просторового територіального планування для будівництва і розвитку індустріального парку в Новому Роздолі, і його бізнес-плану. Результат: 1 проект і кошторисна документація
12. Вивчення оптимальних моделей державно-приватного партнерства для розвитку інфраструктури індустріальних парків (Яворів і Новий Розділ). Це дослідження впровадить механізми, моделі і оперативні рішення інфраструктурних складових індустріальних парків в Яворові та Новому Роздолі. Зокрема, в дослідженні будуть проаналізовані правові, організаційні та фінансові механізми для державно-приватного партнерства: 1) Аналіз юридичних аспектів створення ДПП відповідно до українського та європейського закону / законодавства 2) Розробка сценаріїв ДПП для Нового Роздолу відповідно до бізнес-плану індустріального парку 3) Розробка сценаріїв ДПП для Яворова відповідно до бізнес-плану індустріального парку 4) Проведення розширеного SWOT-аналізу сценаріїв ДПП для кожної території і розробка рекомендацій для визначення оптимального варіанту 5) У разі позитивного результату SWOT-аналізу і, на прохання місцевих органів влади, надання підтримки у підготовці необхідних правових документів. Повинен бути організований круглий стіл, присвячений попереднім підсумкам дослідження, його результати включені у звіті про дослідження. Результат: 1 звіт, 1 соціальна консультація.
13. Створення Агентства Місцевого Розвитку - спільна діяльність муніципалітету Любачів та Ґміни Любачів. Польськими партнерами по проекту буде створена некомерційна місцева агенція розвитку (МАР) з акцентом на область Любачова (Муніципалітету і Ґміни). МАР буде спрямована на розширення економічної діяльності в доступних інвестиційних областях Муніципалітету і Ґміни Любачів, тісні економічні зв'язки з іншими регіонами та країнами, зокрема, України, сприяння економічному потенціалу області, вкл. сірки і торф'яних родовищ, наявних на території Любачова. Результат: МАР зареєстрована як неприбуткова організація в Державному судовому реєстрі (KRS).
14. Створення агенцій місцевого економічного розвитку в Новому Роздолі і Яворові. Новим Роздолом і Яворовом будуть створені місцеві агенції економічного розвитку (МАЕР) як неприбуткові організації. Агенції будуть спрямовані на підвищення економічної активності у відповідних областях, в першу чергу, сприяння залученню інвестицій, розвитку малого і середнього бізнесу та діяльність щодо розвитку території. У ході проекту вони будуть також підтримувати відповідні місцеві органи влади в рамках підготовки відповідних досліджень, і т.д., 2 соціальні консультації (за участю зацікавлених сторін, публічна презентація) планується і в Новому Роздолі і в Яворові. Результат: створені 2 агенції, 4 соціальні консультації.
15. Навчальні семінари для співробітників місцевих органів влади та представників місцевих ГО. Співробітники місцевих адміністрацій відповідальні за економічний розвиток, депутати місцевих рад від комісії з питань економічного розвитку, представники МАЕР створеної в рамках проекту, представники місцевих ГО, що займаються діяльністю, спрямованою на розвиток спільноти візьмуть участь у тренінгах. Навчання поліпшить загальні компетенції управління, надасть знання щодо інструментах економічного розвитку і сформує відповідні навички міжособистісного спілкування. Детальний план тренінгових навчань буде розроблений на основі аналізу потреб в навчанні (TNA), який охоплюватиме як польських, так і українських зацікавлених сторін проекту. На основі аналізу потреб в навчанні буде розроблено спеціальний Збірник Тренінгових Матеріалів з необхідними матеріалами для проведення тренінгових семінарів. Передбачається 12 дводенних тренінгів для 30 учасників. Після тренінгів учасники отримають консультаційну підтримку. Навчальні заняття створять потенціал партнерів місцевої влади та місцевих представників проекту в галузі місцевого економічного розвитку і сприятимуть встановленню контактів між ними. Результат: 30 представників місцевих представників проекту пройшли навчання, проведено мін. 150 хв. навчальних годин, створено 1 збірник навчальних матеріалів.
16. Спеціалізовані навчальні бізнес-семінари по економічним зонам, відносинам з інвесторами, публічно-приватному партнерству для органів місцевого самоврядування, ГО та організацій з підтримки бізнесу. Модуль I. Відносини з інвестором. Будуть організовані навчальні семінари для польських учасників проекту (місцевих органів влади, ГО, організацій підтримки бізнесу, співробітників проекту), також з участю учасників з України. Модуль надасть інформацію про основну концепцію економічного розвитку, в тому числі. промислові парки, державно-приватне партнерство, інструменти регіонального економічного розвитку тощо. Модуль І безпосередньо торкнеться тем, пов'язаних з інвесторами (щодо заохочення інвестицій, залучення іноземних інвесторів, обслуговування інвесторів, переговори з інвесторами і т.д.). Результат: 20 співробітників та зацікавлених осіб проекту навчені
17. Спеціалізовані навчальні бізнес-семінари по економічним зонам, відносинам з інвесторами, публічно-приватному партнерству для органів місцевого самоврядування, ГО та організацій з підтримки бізнесу. Модуль IІ. Розвиток навичок. Навчальні семінари будуть організовані для польських учасників проекту (місцевих органів влади, ГО, організацій підтримки бізнесу, співробітників проекту), також з участю учасників з України. Модуль надасть інформацію про основну концепцію економічного розвитку, в тому числі. промислові парки, державно-приватне партнерство, інструменти регіонального економічного розвитку тощо. Модуль II безпосередньо торкнеться тем, пов'язаних з розвитком навичок необхідних для заохочення інвестицій і відносин з інвесторами (навички ведення переговорів, навички спілкування, розуміння правових основ, сегментація клієнтів). Результат: 20 співробітників та зацікавлених осіб проекту навчені
18. Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами. Партнери планують створити мережу індустріальних парків на транскордонній території для координації розвитку майбутніх промислових парків та співробітництва транскордонних підприємств. Здійснюватиметься вивчення кластерів в інших європейських країнах в галузях, визначених як пріоритетні для індустріальних парків Нового Роздолу та Яворова. Буде організований 1 круглий стіл з експертами з питань індустріальних парків з Польщі та України, партнерами проекту та зацікавленими сторонами. Результат: 1 мережа сформована, 1 звіт, 1 соціальна консультація.
19. Створення та запуск веб-сайтів. Для забезпечення організаційної довготривалості результатів проекту, проект передбачає створення декількох інститутів, а саме місцевих агенцій економічного розвитку (міста і Ґміни Любачів, Нового Роздолу, Яворова). Ці установи є організаціями з підтримки бізнесу, але їх цілі і завдання відрізняються через відмінності умов на відповідних територіях. Саме тому проект передбачає розвиток 3 сайтів (один для кожної установи), які будуть спрямовані на визначені ними цільові групи і спеціалізацію відповідно до проведених опитувань та соціальних консультацій, здійснених раніше в проекті. Результат: 3 окремі веб-сторінки і 1 загальний сайт проекту
20. Організація 2 конференцій (першої та остаточної) для 100 учасників кожної конференції. Учасників конференцій представлятимуть представники місцевих органів влади (українські та польські), експерти з питань промислових парків та економічного розвитку, ГО (українські та польські), організації з підтримки бізнесу, бізнес, державні органи, що мають відношення до тематики проекту, журналісти, представники місцевих громад, в тому числі тих, хто працює на національному чи європейському рівнях. Результат: 2 проведені конференції, 200 осіб прийняло участь
21. Спільна промоційна діяльність. Створення промоційних інвестиційних пакетів для Нового Роздолу та Яворова з друкованими брошурами і онлайновими мультимедійними версіями брошур. Друк презентаційних матеріалів для обох індустріальних парків Нового Роздолу та Яворова. Результат: 1 розроблений брендбук, 1000 розроблених повноколірнихзентаційних матеріалів для індустріальних парків, здійснене просування 3 сайтів, створення і роророзміщеннялбордів на дорогах і в аеропорту протягом 10 місяців, розміщення 12 публікацій в місцевих газетах і 3 оголошень на міському телебаченні, створення 1 промоційного фільму, 1000 надрукованих брошур по заохоченню інвестицій, 2 мультимедійних онлайн брошури по заохоченню інвестицій, організовано 2 прес-тури для 40 журналістів (на кожен тур).
22. Управління проектом (проектна та фінансова координація, відвідування партнерів, аудит проекту). Регулярні зустрічі команд партнерів проекту, що працюють над проектом. Робочі зустрічі з експертами залученими до підготовки досліджень з партнерами по проекту та зацікавленими сторонами проекту для обговорення досліджень та їх подальшого використання в рамках реалізації проекту. Звітування Спільному Технічному Секретаріату. Головному партнеру буде надана допомога кваліфікованих консультантів, щоб забезпечити правильне розуміння обставин проекту на українській стороні проекту. Результат: Успішна реалізація проекту
Проект матиме позитивний вплив на цільові групи. Місцева влада виграє від покращення доступності і наявності інвестиційної інфраструктури, програмних документів, а також місцевих агентств економічного розвитку, які забезпечать підтримку заохочення інвестицій та розвитку МСП місцевих органів влади. Разом з рядом навчальних заходів, запланованих в рамках проекту, місцева влада підвищить потенціал своїх співробітників і місцевих зацікавлених сторін. Інвестори отримають вигоду від розвитку інвестиційної інфраструктури, поліпшеної інвестиційної підтримки з боку місцевої влади і місцевих агенцій економічного розвитку, а також від стратегічних документів, підготовлених у рамках проекту, розуміючи напрямок економічного розвитку Любачова, Нового Роздолу та Яворова.
Розподіл обов'язків між партнерами.
Головний Партнер - Муніципалітет Любачів
Захід 1 Розвиток інфраструктури на інвестиційній території міста Любачів Захід 5 Дослідження очікувань зовнішніх інвесторів і потенціалу територій Муніципалітету і Ґміни Любачів Захід 13 Створення Агенції Місцевого Розвитку - спільна діяльність Муніципалітету та Ґміни Любачів Захід 16 Спеціалізовані навчальні бізнес-семінари. Модуль I. Відносини з інвестором Захід 18 Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами Захід 19 Створення та запуск веб-сайтів Захід 21 Спільна промоційна діяльність Захід 22 Управління проектом
Партнер 1 - Ґміна Любачів Захід 2 Відновлення економічної активності на пост-сірковій території в Башні (Ґміна Любачів) – відновлення 2 сегментів дорожньої інфраструктури Захід 5 Дослідження очікувань зовнішніх інвесторів і потенціалу територій Муніципалітету і Ґміни Любачів Захід 13 Створення Агентства Місцевого Розвитку - спільна діяльність Муніципалітету та Ґміни Любачів Захід 17 Спеціалізоване бізнес-навчання. Модуль II. Розвиток навичок Захід 18 Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами Захід 19 Створення та запуск веб-сайтів Захід 21 Спільна промоційна діяльність Захід 22 Управління проектом
Партнер 2 - Яворівська районна рада Захід 3 Рекультивації територій в Яворові Захід 9 Розробка бізнес-планів індустріальних парків в Яворові і Новому Роздолі Захід 10 Підготовка документації просторового планування промислових парків в Новому Роздолі і Яворові, вкл. документацію зонування Захід 12 Вивчення оптимальних моделей державно-приватного партнерства для розвитку інфраструктури індустріальних парків (Яворів і Новий Розділ) Захід 14 Створення агенцій місцевого економічного розвитку в Новому Роздолі і Яворові Захід 18 Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами Захід 19 Створення та запуск веб-сайтів Захід 21 Спільна промоційна діяльність Захід 22 Управління проектом
Партнер 3 - Новороздільська міська рада Захід 4 Рекультивація / очищення деградованих територій у місті Новий Розділ Захід 9 Розробка бізнес-планів індустріальних парків в Яворові і Новому Роздолі Захід 10 Підготовка документації просторового планування промислових парків в Новому Роздолі і Яворові, вкл. документацію зонування Захід 11 Підготовка проекту та кошторисної документації для будівництва ділянки дороги до запланованого індустріального парку в Новому Роздолі Захід 12 Вивчення оптимальних моделей державно-приватного партнерства для розвитку інфраструктури індустріальних парків (Яворів і Новий Розділ) Захід 14 Створення агенцій місцевого економічного розвитку в Новому Роздолі і Яворові Захід 18 Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами Захід 19 Створення та запуск веб-сайтів Захід 21 Спільна промоційна діяльність Захід 22 Управління проектом
Партнер 4 - ГО «Інститут Регіонального Розвитку» (м.Львів) Захід 6 Стратегічний аналіз рекультивованих територій та розробка концепцій для індустріальних парків в Яворівському районі та місті Новий Розділ Захід 7 Вивчення впливу запланованих промислових парків на регіональну та промислову політику та доступність прилеглих районів Захід 8 Вивчення сценаріїв і шляхів вирішення проблеми відвалів попелу (золи) у Львівській та Івано-Франківській областях з акцентом на можливості розвитку підприємства в запланованих промислових парках Захід 9 Розробка бізнес-планів індустріальних парків в Яворові і Новому Роздолі Захід 10 Підготовка документації просторового планування промислових парків в Новому Роздолі і Яворові, вкл. документацію зонування Захід 12 Вивчення оптимальних моделей державно-приватного партнерства для розвитку інфраструктури індустріальних парків (Яворів і Новий Розділ) Захід 14 Створення агенцій місцевого економічного розвитку в Новому Роздолі і Яворові Захід 15 Навчальні семінари для співробітників місцевих органів влади та представників місцевих ГО Захід 18 Створення транскордонної польсько-української мережі індустріальних парків - спільна діяльність з партнерами Захід 19 Створення та запуск веб-сайтів Захід 20 Організація початкової та завершальної конференції проекту Захід 21 Спільна промоційна діяльність Захід 22 Управління проектом
Календарний план проекту
|