30 січня 2020 року у м. Жовкві відбувся тренінг-воркшоп «Королівський замок: створення туристичних продуктів та просування історичної спадщини», участь у якому взяли представники державного історико - архітектурного заповідника у Жовкві, депутати Жовківської міської влади, представники громадських організацій та туристичної галузі, активні мешканці (загалом 33 активних позитивних учасники)
Опрацювали наступні теми:
- Туристичний продукт, туристичний бренд як необхідна умова розвитку територіальної громади
- Цільова аудиторія. Хто ваші клієнти? Для кого та з якою метою створюємо туристичний продукт. Які пакети туристичних продуктів/послуг пропонуємо кожному сегменту?
- Аналіз сильних та слабких сторін просування історичного заповідника
- Розробка ідей та пропозицій до оновлення туристичних продуктів
- Європейські та українські практики туристичного брендингу та промоції історичної спадщини.
В малих групах учасники розробляли нові туристичні продукти для промції історичної спадщини Жовкви та українсько-польського прикордоння. |